Good Culture, kültürlü gıdaların genişletilmesi için 64 milyon dolar artırdı.
- Kültürlü gıda markası Good Culture, SEMCAP Food & Nutrition ve aktris Kristen Bell'in katılımıyla Manna Tree liderliğindeki 64 milyon dolarlık bir C Serisi finansman turunu duyurdu.
- Şirket, finansmanın üretim yeteneklerini ölçeklendirmesine yardımcı olacağını ve kültürlü gıdalar alanında besin açısından yoğun yeni ürün hatlarına genişlemesini destekleyeceğini söyledi.
- Genç tüketiciler arasında süzme peynire olan ilginin canlanmasıyla tanınan Good Culture, temiz etiketli, sizin için daha iyi olan odağını yoğurt ve kefir gibi yeni kültürlü gıda ürünlerine getirebilir.
Good Culture'ın en son büyük finansman turu, bir zamanlar 1970'lerin temel gıda maddesi olan süzme peynire olan ilgiyi yenileme ve Y kuşağı arasında modaya uygun bir gıda maddesi olarak yeniden markalaştırma konusundaki yıkıcı yeteneğine bağlanabilir . Food Navigator tarafından alıntılanan Nielsen verileri , Good Culture'ın son yıllarda daha genç demografiyi çeken tek süzme peynir markası olduğunu buldu.
Probiyotikler ve farklı tatlar gibi ek sağlık yararları ile taşınabilir tek kullanımlık süzme peynir porsiyonları Good Culture'ın başarısında etken olmuştur. Sade süzme peynirin dışında, yaban mersini, ananas, çilek ve şeftali gibi çeşitler sunan Good Culture'ı, manav raflarındaki yoğurt ürünlerine çok yakın bir yere koyuyor.
Şirket , 2016 yılında General Mills'in risk sermayesi birimi 301 Inc'i de içeren 2,1 milyon dolarlık bir finansman turunun ardından hızla başarıya ulaşmaya başladı . Düşük şekerli ve yüksek proteinli süzme peyniri nedeniyle markaya ilgi duyan . Crunchbase'e göre , bu unsurlar son yıllarda ilgi çekmeye devam etti ve şirketin şimdiye kadar toplam 81.8 milyon dolarlık fon toplamasına yardımcı oldu .
Kurucu ortak ve CEO Jesse Merrill, şirkete yönelik vizyonunun, kendisine teşhis konulan bir otoimmün hastalığı olan ülseratif kolit hastalığına yardımcı olmak için fonksiyonel faydaları olan yiyecekler yaratmak olduğunu söyledi . Rejeneratif tarım gibi sürdürülebilir uygulamalardan yararlanmanın yanı sıra, sağlık açısından faydaları olan ürünler geliştirme arzusu, sertifikalı bir B Corp. olan Good Culture'ın hedeflerini yönlendirmeye devam ediyor.
Merrill, "Bir süzme peynir ve ekşi krema markasından şifalı, kültürlü bir gıda şirketine dönüşüyoruz ve bu yeni finansman turu, olumlu gıda sistemi değişikliği yaratma çabalarımızı ilerletmeye yardımcı olacak" dedi.
Yoğurt, kefir, taze krema, krem peynir ve ayran dahil olmak üzere Good Culture'ın potansiyel olarak girebileceği birkaç farklı kültürlü süt kategorisi vardır . Chobani ve Oikos gibi devlerin hakim olduğu yoğurt kategorisi özellikle rekabetçi. Ancak Good Culture girmek istiyorsa, mandıra reyonunda marka bilinirliğine ve yeni bir şeyler denemek isteyebilecek tüketiciler arasında sağlık bilincine sahip bir profile sahip. Markanın öne çıkmasına yardımcı olabilecek bazı faydalar arasında, yapay içeriklerden veya ilave hormonlardan kaçınmasının yanı sıra bağırsak sağlığı için aktif kültürler ve probiyotikler içermesi sayılabilir. 2021'de laktozsuz süzme peynir ve ekşi kremayı piyasaya süren Good Culture da katılabilirSüt şekeri içermeyen yoğurt satışında Activia ve So Delicious gibi markalar var.
Markanın bir "süper hayranı" olan Kristen Bell'de ünlü bir yatırımcıya sahip olmak, Good Culture'ın yetiştirdiği daha popüler süzme peynir imajını da pekiştiriyor. Good Culture, kültürlü gıda ürünlerini sağlık ve zindelik alanında konumlandırarak ve Bell'in desteğiyle, satın aldıkları gıdaların yararlarını giderek daha fazla önemseyen daha genç tüketicilere erişimini genişletme yeteneğine sahiptir.
0 Yorumlar
Yazıyla ilgili görüş, öneri, bilgi ve sorularınızı belirtiniz. ( Lütfen yorum yazarken ; Türkçeyi düzgün kullanmaya, argo kullanmamaya özen gösteriniz. Reklam amaçlı link vermeyiniz. Önceki yorumlardan birine cevap verecekseniz, '@cevap verdiğiniz kişi ismi' şeklinde belirtmeniz anlaşılırlığı arttıracaktır. )