Elastic'ten Yeni Araştırma, Çevrimiçi Alışveriş Yapanların %84'ünün Kişiselleştirmenin Satın Almalarını Etkilediğini

 Önde Gelen Çevrimiçi Perakendeciler eBay, HEB, Office Depot ve Diğerleri Elastik ile E-ticaret Ürün Arama ve Keşif Deneyimini Kişiselleştirerek Daha Fazla Operasyonel Dayanıklılık Elde Ediyor

  • Z kuşağının %96'sı ve Y kuşağının %97'si dahil olmak üzere, çevrimiçi alışveriş yapanların %88'inin kişiselleştirilmiş bir deneyim sunan bir perakendeci web sitesinde alışverişe devam etme olasılığı daha yüksektir.
  • Alışveriş yapanların %95'i, artan fiyatlara tepki olarak maliyet düşürücü önlemler alma olasılıklarının yüksek olduğunu bildiriyor.
  • Alışveriş yapanların %53'ü, belirsiz ekonomik zamanlarda bile en düşük fiyat yerine doğru ürünü bulmaya öncelik veriyor
E-ticaret Araştırması


Daha alakalı öneriler, perakendecilerin talebi karşılamasına ve satışları optimize etmesine yardımcı olur

Araştırmaya göre, çevrimiçi alışveriş yapanlar alakasız arama sonuçları için çok az sabır gösteriyor, ancak kişiselleştirme, onları tercih ettikleri perakendecilerle bağlantıda tutmak için güçlü bir araç olmaya devam ediyor.

  • Çevrimiçi alışveriş yapanların %78'i, bir perakendecinin web sitesinde arama yaparken engellerle karşılaştığını bildiriyor.
  • Z kuşağının %96'sı ve Y kuşağının %97'si dahil olmak üzere, çevrimiçi alışveriş yapanların %88'inin kişiselleştirilmiş bir deneyim sunan bir perakendeci web sitesinde alışverişe devam etme olasılığı daha yüksektir.
  • Çevrimiçi alışveriş yapanların %68'i, ürün önerileri kişiselleştirildiğinde bir perakendecinin web sitesinde başlangıçta almayı düşünmedikleri bir ürünü satın aldı.

Yükselen fiyatlar ve ekonomik türbülans, müşteri sadakatini test ediyor

Çevrimiçi alışveriş yapanların çoğu, ekonomik belirsizliğe yanıt olarak harcama alışkanlıklarını zaten değiştirdiklerini, ancak kişiselleştirilmiş deneyimler sunan markalara sadık kalma olasılıklarının daha yüksek olduğunu bildiriyor.

  • Alışveriş yapanların %95'i, artan fiyatlara yanıt olarak maliyet düşürücü önlemler alma olasılıklarının yüksek olduğunu bildiriyor.
  • Alışveriş yapanların %53'ü hala en düşük fiyata doğru ürünü bulmaya öncelik veriyor.
  • Alışveriş yapanların %52'sinin çalkantılı ekonomik zamanlarda marka değiştirmesi muhtemeldir.
  • Alışveriş yapanların %84'ü, kişiselleştirmenin belirli markalarla alışveriş yapma kararlarını zaten etkilediğini bildiriyor.

Alışveriş yapanların güvenini kazanmak, alışveriş deneyimlerini kişiselleştirerek başlar

Çevrimiçi alışveriş yapanlar, artan satışlara yol açan kişiselleştirmeyi onaylar ve satın alımlarında kendilerine güven veren tutarlı ve kullanışlı bir çok kanallı alışveriş deneyimine işaret eder.

  • Alışveriş yapanların %89'u, yüz yüze, bir perakendecinin web sitesinde veya sosyal medyada olduğu gibi birden fazla kanalda bulunan ürünleri satın alırken daha güvenlidir.
  • Alışveriş yapanların %42'si, belirli bir markadan satın alma kararlarında hedeflenen promosyonların ve satış bildirimlerinin en etkili faktör olduğunu bildiriyor.
  • Alışveriş yapanların %50'si, satın alma kararlarını etkileyen, gezinmesi kolay bir web sitesini belirtti.
  • Çevrimiçi alışveriş yapanların %41'i daha kişiselleştirilmiş bir deneyim kazanmak için kişisel bilgilerini paylaşmaya istekli.

Yorum Gönder

0 Yorumlar