Önde Gelen Çevrimiçi Perakendeciler eBay, HEB, Office Depot ve Diğerleri Elastik ile E-ticaret Ürün Arama ve Keşif Deneyimini Kişiselleştirerek Daha Fazla Operasyonel Dayanıklılık Elde Ediyor
- Z kuşağının %96'sı ve Y kuşağının %97'si dahil olmak üzere, çevrimiçi alışveriş yapanların %88'inin kişiselleştirilmiş bir deneyim sunan bir perakendeci web sitesinde alışverişe devam etme olasılığı daha yüksektir.
- Alışveriş yapanların %95'i, artan fiyatlara tepki olarak maliyet düşürücü önlemler alma olasılıklarının yüksek olduğunu bildiriyor.
- Alışveriş yapanların %53'ü, belirsiz ekonomik zamanlarda bile en düşük fiyat yerine doğru ürünü bulmaya öncelik veriyor
Daha alakalı öneriler, perakendecilerin talebi karşılamasına ve satışları optimize etmesine yardımcı olur
Araştırmaya göre, çevrimiçi alışveriş yapanlar alakasız arama sonuçları için çok az sabır gösteriyor, ancak kişiselleştirme, onları tercih ettikleri perakendecilerle bağlantıda tutmak için güçlü bir araç olmaya devam ediyor.
Yükselen fiyatlar ve ekonomik türbülans, müşteri sadakatini test ediyor
Çevrimiçi alışveriş yapanların çoğu, ekonomik belirsizliğe yanıt olarak harcama alışkanlıklarını zaten değiştirdiklerini, ancak kişiselleştirilmiş deneyimler sunan markalara sadık kalma olasılıklarının daha yüksek olduğunu bildiriyor.
Alışveriş yapanların güvenini kazanmak, alışveriş deneyimlerini kişiselleştirerek başlar
Çevrimiçi alışveriş yapanlar, artan satışlara yol açan kişiselleştirmeyi onaylar ve satın alımlarında kendilerine güven veren tutarlı ve kullanışlı bir çok kanallı alışveriş deneyimine işaret eder.
0 Yorumlar
Yazıyla ilgili görüş, öneri, bilgi ve sorularınızı belirtiniz. ( Lütfen yorum yazarken ; Türkçeyi düzgün kullanmaya, argo kullanmamaya özen gösteriniz. Reklam amaçlı link vermeyiniz. Önceki yorumlardan birine cevap verecekseniz, '@cevap verdiğiniz kişi ismi' şeklinde belirtmeniz anlaşılırlığı arttıracaktır. )